Dalarna/Härjedalen

Hej! nu skriver jag igen. Jag är inte hemma och trodde att jag inte skulle hinna skriva någonting. Rubriken avslöjar var jag är. Vi kom fram igår, efter att ha åkt bil en hel dag. Då passade vi på att hyra skidor innan det stängde. Imorse hann jag åka en platt runda på skidor, och imorgon ska jag åka slalom. Stugan vi bor i ligger väldigt fint, om man står på altanen ser man bergen i Norge. På onsdag tror jag vi skulle bowla, det blir kul ;) bilder får ni såklart när jag kommer hem. Jag kommer nog slänga in något mer någon dag, om jag hinner. Ni får ha det så bra :)
/Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!