26 december.

Hej! Nu är jag tillbaka. Jag har inte varit hemma som jag skrev, jag kom hem igår. Hoppas ni alla har haft en trevlig Jul och att nyår blir lika bra. Jag ska även åka bort sista veckan på jullovet. Jag har kollat runt på lite bloggar och tittat på allt fint ni har fått i julklapp. Nu hade jag tänkt visa er lite som jag har fått :)
Filmer.



Hockey spel. Mamma och hennes tvillingbror tjafsade om vem som var bäst på sånt här spel, de brukade spela spela det när de var små. Så de startade en tunering, mamma var Sverige och hennes bror Finland. Varje gång han gjorde mål skrek han "Ei saa peittää" (ni vet som det står på värmeelement) att det var hans bästa spelare. När hann vann (med 10-9) så hoppade han runt i hela huset och smällde i alla skåp. Alla tyckte han var jobbig, men jag tror att det kan ha blivit lite för mycket av lite annat också ;)



En jättesöt ask med äkta sötvattenpärlor i (örhängen)



Björn Borg parfym och deodorant.



Nya ridskor! Det har jag behövt länge! Jag fick en säkerhetsväst också eftersom den andra var för liten. Den nya var lite stor men det gör nog inte så mycket.



En kamera. Så nu blir det mer bilder här på bloggen!

/Linn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!