31 december.

Sista dagen detta året. Hunnit med allt nu?

Jag har hunnit med det mesta. Idag har jag däremot inte hunnit städa mitt rum. Men det är ju heeelg... då ska man bara slappa, bara vara. Som ni märker är jag inte så duktig när det gäller att hålla iordning mitt rum. Men det får det väl bli ordning på, det säger jag ofta med det blir aldrig så. Om ni nu vill veta så har jag också en "överraskning". VA?? Ska Linn också få en häst?? Nä inte riktigt, men nästan ;)









Bilder sen jag var med Céline.

Senare idag hade jag tänkt klicka hem lite grejer från hööks. Kanske jag ska vänta tills jag får mer pengar... fast näää ;)



Kommentarer
Celine

Sv till Linn; Men mobilen funkar ju inte dah! ;)<3

2012-01-01 @ 00:12:06 | http://comtio.blogg.se/
mathilda

Sv till Linn; jaa, kan jag få en till mönstrad bakgrund?? vilken isf? :D <3

2012-01-01 @ 20:02:18 | http://mathiildahhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!