Lite om Linn.

Eftersom Nicole skrev lite om sig, och att vi har rensat allt det gamla så kanske jag också kan skriva lite om mig.
Nicole och jag är födda samma år, jag fyller 14 i januari 2012. Jag rider också, har ingen medryttarhäst men jag letar ju efter en häst jag kan ta hand om. Annars tar jag lektioner 1 gång i veckan och rider ibland hos en anonym tjej. Jag kan säga att hon har islandshästar ;) Bilder kommer det komma mycket av här eftersom vi tar mycket kort båda två! Och som sagt om det är något ni undrar kan ni självklart kommentera eller mejla [email protected] :D

/Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!