Regn!

Idag har det regnat hela dagen! Ända sedan jag vaknade hos Céline i morse. Lite tråkigt, för det är kallt också. Jag har bloggat lite dåligt, men jag har inte haft riktigt tid. Men ska blogga mycket nu denna veckan. Nästa vecka får Nicole bloggen för sig själv, för då ska jag till Dalarna och Härjedalen! Jag kommer nog skriva något kort några dagar, och lite bilder med snö! Jämfört med här hemma, är det nog ganska mycket snö där uppe.
Nu är det inte så många dagar kvar av 2011 så passa på och gör det ni skulle hinna med detta året! ;)

Det är många som har eldat tomtebloss vid jul .

©






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!