Skolavslutning!

Och nu får vi lov i 3 veckor. NICE! Efter skolavslutningen gick jag, Mathilda & Céline på stan och fikade. Jag beställde en kladdkaka som det nog var sömnmedel i, för jag blev trött som fasen efter och orkade ingenting. Men vi gick ändå runt i lite affärer och kollade lite, men jag köpte inget. Just nu lyssnar jag på radio och städar. Ska börja packa ikväll, vi åker på lördag. Men jag brukar göra massa annat dagen innan så det är lika bra att få det gjort. Jag fick tre par örhängen från världens snällaste Alma i julklapp. Tack alla för en härlig termin!



/Linn



Kommentarer
Celine

Linn: Kolla på två vildhästar!<3 ;)

2011-12-23 @ 10:44:14 | http://minigreven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!