Söndag.

Godmorgon på er :p

Snart är det lunch men strunt samma. Idag ska jag över till Céline och hjälpa henne med lite saker. Annars ska jag inte göra så mycket. :)

Igår var det lite skakigt på efter middagen. Nicole och jag var ju ute och red. Vi tänkte ta lite galopp på den sista biten av uteritten, hästarna känner ju igen sig. Det är ju älgjakt ute, och det small. Jag vet inte omdet var det för det var några som byggde på huset vi red förbi, men Calypso bockade av Nicole och började skena iväg. Det såg ju hästen jag red också och tänkte "JIPPIIIEEEE!!!" och började springa efter Calypso. Som tur var sprang båda hästarna hem och jag flög inte av ;)







De var ju söta och lugna ett tag iallafall.

/Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!