Fredag den 13:de.

Hej igen. Äntligen är skolveckan slut. Första veckan av 2012! Har erat år börjat bra?

Idag har varit en ganska vanlig dag. Ganska typisk. Förutom att pappa fyller år då förstås :D Honom har vi firat idag, med tårta och presenter. Vi kanske kommer fortsätta firandet imorgon, vi får se om det kommer några ;)



Idag är det ju fredag den 13:e också. Inte för att jag tror på skrock, men jag har varit extra försiktig idag. Har det hänt er något speciellt? =)
Jag har också åkt till stan och hunnit köpa hem lite kläder. Ihelgen ska jag också hinna med att resna garderoben hade jag tänkt. Inte skitkul... men men, det känns väldigt skönt när man är färdig. Det börjar ju snart bli vår (snart och snart), förutom att det skulle snöa nästa vecka.

Hoppas att ni förstår att ni inte får kopiera eller göra något med bilder som jag och Nicole lägger ut här på bloggen. Även om det inte står att ni inte får kopiera så gäller det hela tiden.

/Linn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!