Kallt som sjutton!

Hallö x) nu är jag här igen. Lite knepigt att blogga från mobilen, inläggen ser röriga ut. Jag är fortfarande kvar i Dalarna och åker hem imorgon. Just nu sitter jag vid köksbordet och tittar ut över de snöiga bergen. Nice ;) efter lunch ska jag gå till stallen som ligger lite längre bort och titta på hästarna. Kanske ta lite kort också :D hoppas ni inte har glömt bort mig helt, jag är tillbaka som vanligt nästa vecka! Då har jag min första rid lektion detta året, och kan säga att min grupp har hoppat upp en grupp och rider en kvart längre. Bilder kommer, om pappa inte hinner somna ;) /Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!