Tisdag.

Hej! Nu är jag här :D det var ett tag sedan jag bloggade, men jag har inte riktigt haft tid. Men nu är jag hemma igen.

Idag är det tisdag och det har varit en hel vanlig dag, de första dagarna i skolan efter lov brukar vara ganska slappa. Idag skulle jag egentligen ha min första lektion för terminen, men sen fick jag reda på att det var nästa vecka det började. Jag blev lite sur för jag var halvvägs på väg ut genom dörren. Jag hade tänkt äta kanelbulle och titta på Harry Potter om en stund. Bara för att. Good evening =)
Så här kreativ var jag på svenskan idag ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!