Torsdag.

Hej på er. Det känns väldigt stressigt nu för tiden och jag funderar om jag inte ska göra tidinställda inlägg. Just nu bloggar jag från mobilen för jag får inte igång datorn. Jag åt för en stund sen, det gjorde gott, och just nu försöker jag mig på min tyska uppgift. Jag har kommit halvvägs ;) efter skolan hängde jag på Mathilda och Céline hem till henne. Jag hann inte va där så länge innan mamma hämtade mig. Jag har också påbörjat en ny bok. Den är möjligtvis lite barnslig, men det var så länge sen jag läste någon rolig bok! Jag höll på med en bokserie innan dess och jag får nog fortsätta med den innan jag glömmer bort vad den handlar om. Det var en tjej som frågade vad som hade hänt med Nicoles hand, hon hade ramlat någon gång och ridit efter det. Handleden hade nog skadats eller något sådant, hon har ont säger hon. Hoppas du blir frisk snart pluttis <3 Mobilinlägg ser så fula ut, men nu får det bli så ;) /Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!